عرض مشاركة واحدة

قديم 09-15-2010, 04:35 PM   المشاركة رقم: 4
المعلومات
الكاتب:
ASOOM
اللقب:
عضوة مميزة
الرتبة:
الصورة الرمزية
 
الصورة الرمزية ASOOM

البيانات
التسجيل: Jul 2010
العضوية: 9542
المشاركات: 105 [+]
بمعدل : 0.02 يوميا
اخر زياره : [+]
معدل التقييم: 58
نقاط التقييم: 50
ASOOM will become famous soon enough
 

الإتصالات
الحالة:
ASOOM غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : فراشة الشارجه المنتدى : إستفسارات حوامل من الشهر السابع إلى الشهر التاسع
افتراضي رد: ~~تجمع حواااااامل الإمارات~~




اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اقصوصه مشاهدة المشاركة
هلا اسوم اقصوصه تصغير قصه، لاني متعلقه وايد بالقصص :)

يعني طلعنا جيران لاني ساكنه فاخر مدينة خليفه صوب مستشفى المفرق بعد

من صوبي الوالده راجعت كم مره فالمفرق، وحسيت ان الوضع هناك سيء يوم كنت اسير وياها

بالاضافه الى ان اخت ريلي ربت هناك وما مدحتهم نهائيا وبصراحه المستشفى بشكل عام سمعته

مب لين هناك عشان جيه ما فكرت اغامر عندهم.
ماشاءالله تحبين القصص انا احب المطالعه والقرايه يعني لوعندك قصه احكيها لي قبل مانام
مستشفى المفرق انا جبت عيالي هناك مراجعتهم سئ
لاكن ولادتهم حلوه حسيت انهم يحسون بتعبي ويشجعوني حين يطلع البيبي وكل شي تبع الولاده يهتمون فيه حتى يجيبون اغراض لك وللنونو بلكرتون ههههههه طيب وين بتروحين تولدين وتعراجعين؟
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MALAK2010 مشاهدة المشاركة
ازيكم يا جميلات الامارات معلش اتاخرت عليكم فى الرد
طبعا انا كنت قولتلكم ان انا جبت بالونات وخليت جوزى ينفخهم ليا بصراحة صعب عليا علشان كدة جاب منفاخ بس كان شكلهم حلو فى البيت وكانت مبهجة
انا صليت العيد فى المسجد اللى جنبنا واتعرفت على واحدة ساكنة جنبى ما شاء اللة عندها 3 اولاد صبيان بقولها عقبال ماتجيبى بنوتة تقوللى ابدا عمرى ما افكر لانها بتبقى دلوعة ابوها ولما تكبر هتبقى درتى ههههههه يرضيكم كدة( خلاص هى حرة انا اللى عاوزة ياااااااااااارب)
ومشيت انا وجوزى على كورنيش البحيرة بس ما شاء اللة الناس كانوا كتييييييييييييييييييييييييييير خارجين من الصلاة ربنا يزودهم كمان وكمان
طول النهار طبعا بنتصل باهلنا واهلنا بيتصلوا علينا يهنونا بالعيد لان احنا فى غربة
(بس بصراحة انا مفتقدة العيد فى مصرعلشان اول مرة اعيد بعيد عن ماما وبصراحه هى وحشانى اوووووووووووى ربنا يباركلى فى عمرها وعلشان كل اهلنا كانوا بيجولنا الصبح يعيدوا علينا اما هنا مفيش حد )
العصر اتغدينا وكنت عاملة محشى او ملفوف مش عارفة ان كنتم عارفين الطبخة دى ولا لاء بس كانت الحمد للة رائعة كنتم تيجوا تاكلوا معايا (على فكرة ان شاطرة فى الطبيخ الحمد للة بشهادة حمايا ابو جوزى)
وبالليل رحنا دبي مول واجمل حاجة انك تحسى ان كل الناس بتعيد مش على اد المسلمين بس كل الجنسيات فى المول بتعيد (ربنا يفرح الجميع)
وكل سنة وانتم طيبين
انا عارفة انى طولت عليكم
وااااااااااااااااااو طباخه اذا انا احب الاكل الحامض (حتى وانا موحامل)
خااااااااااااصه شي فيه جبن طلعيلي كم سلطه حلوه فيها كلللللللللل انواع المغذيات والجبن واسدحيها هووووووووووون وانا كل مابسويها بدعيلك بتوئم مثل توئمي خخخخخ


انا يوم العيد بكييييييييييييييييييييييييييييييييت وماقدرت اتصل لابي واتصلت له3العيد
لانه عيدبمصرمع اختي الصغيره واخي الصغيرلحالهم ااااااااااااااااااخ ذكرتيني فيه صارله شهرين وباقي شهرين طبعا هم هناك للعلاج
ويوم العيدوثاني العيدالاكل يجينا من المطعم والليل نطلع نتعشى خارج
رحت اول يوم العيدمع اهل جوزي وجوزي ابوضبي المارينا مول وكانت زحمممممممه ماقدرنا نشوف سنمالعبنا لعبببببببب مع عيالي وتعشينا ورجعنا اخرالليل
ثاني يوم العيدتغدينا وطلعنا العين صراحه روووووووووعه الجواحسن من ابوظبي
رحنا حديقت هيلي حلوه مررره لعبت كل لعب الرعب واااااااااااااو وتعشينا بمطحم بحري (مررررررره احب السمك)
وثالث يوم علااساس نوع دبي اوخورفكان فشوقال جوزي لانروح ابوظبي عشان نجي بدري من شان لسه ماجهزشنطت سفره اهئ اهئ اهئ (تركني)
نحنا الخالديه مول لعبببببببببببببببببت لين بطني قالت بس هههههههه
بعدين دخلنا سنما اناوجوزي وعيالي وام جوزي واخته بفلم كومدي رووووعه
والبقيه الرجاااااال بفلم اكشن (كان بدي ادخله لاكن ممنوع الاطفال)قالو مررره حلوكان ورجعنا تعشينا ورجعنا البيت اجهزشنطه السفرونفس اليوم الثالث سويت تحليل منزلي للحمل وطلعت حاااامل
جيب الفيديو وقدكنت جهزت رساله لجوزي علااساس انها من البيبي تبعي كااااااانت رووووووعه ولبس صغنون حلووووووووووه اخذته ماركه حلوه يلتبس للاولادوالبنات
ورحت عندجوزي قلت له في هديه من شخص يحبك وانت تحبه ومنتظرتله من لك فتره قالي اجيبها لك واسجلك فيديو وانت تقراها جوزي تعجب من هذا اللي يحبني ويهديني هديه بلعيد خخخخخخخخخ
قال حين اروح اتحمم واكشك قلت له وييييييي مايستاها هوتعجب ليه وانا ضحكت قلت له اصلا هومن البيت مايحتاج تكشخ له طبعا هوبمنشفى الجاكت معرف شواسمها
رحت شغلت الفيديو وجبت له الرساله يقراها بعدين خبرته يفتح الهديه كانت فيها الفحص كمان
قراها وحين وصل للسطر(وانا هديه من الله وباخذ9اشهر)سكت وضحك وبعدين واصل الرساله بعدين فتح الهديه وحضنها بقوووووه وشمها وباسها انا رجعت سكرت الفيديوالاهو يقولي صدق انتي حامل قلت له شوف الفحص قالي كذا انتي حامل قلت له يس راح وطلب اكل وكان كل شوي يقدملي شي ويخبرني اكل انتبهي علاالنونو
(طبعا اهل جوزي ساكنين عندي والا كنت سويت حفله حلوه)
اخ وبس الرساله طلعتها من النت مختصررسالتين طلعت حلوه مرهوضفت انا تعديلات من عندي
اللي يبي الرساله يرفع يده





من مواضيع ASOOM
توقيع : ASOOM


هديتي من أختي ام منصور


عرض البوم صور ASOOM